livet er for kort, til at følge alle regler.

fredag den 16. september 2011

fredaaaag!

endelig blev det fredag! dagen skal bare stå på oprydning og rengøring på værelset, for det trænger det vidst til...... ups, hæhæ :-I. nårmen, så skal jeg lige have vasket noget tøj, til i aften, så mit tøj er klar! halv 4 smutter line og jeg med bussen til brædstrup, hjem til mette. så står den på druk og fest senere. det bliver fandme dejligt, at være sammen med jer igen, smukke piger. også er der jo også lige det bonus, at NiCK & DAGHAN fra paradise hotel 2011, kommer! jo tak da!:-). ha, ej  - det bliver en dejlig aften, ingen tvivl om det. det bliver dejligt, at se menneskerne igen, specielt bedstevennen, puha - jeg savner dig da også hele tiden!
trænger også til, at komme ud og tænke på noget andet .. hmm, det gør mig en smule i tvivl og lidt kedafdet faktisk. men skråt op med det, det viser sig vel med tiden, hvis det er?
jeg vil smutte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar