livet er for kort, til at følge alle regler.

søndag den 18. september 2011

tihihihihih -.-

dejlige mia pigen kommer om en halv time, og følger mig ned til toget! bliver dejligt lige og sige farvel til dig mitalt. hold kæft hvor har det bare været en max lorte dag .. jeg er så ked af det. det er virkelig sygt. jeg troede slet ikke, at det her var muligt efter så kort tid, men fuck jeg har det elendigt. jeg føler mig så dum. jeg håber meget, at folket på efterskolen kan få mig op .. bare lidt?s;. også håber jeg virkelig jeg snart får svar fra dig. fordi jeg kan ikke holde det her ud længere. det piner mig virkelig som en i fanden. jeg er så vild med dig, at det gør helt ondt indeni. og det værste er .. at jeg kan ikke engang gøre en skid ved problemet? jeg kan ikke fixe det, som man kan med alt mulig andet. det her, det bare umuligt. men altså .. nu ser vi. men jeg håber, jeg håber så så meget ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar