livet er for kort, til at følge alle regler.

mandag den 19. september 2011

mandag.

hold nu helt op, det har været en blandet dag.. ville jo nok mest sige, at det har været en dårlig dag. har fået stjålet penge, min kop og min gaffel. ja fed, fuck de folk der finder det sejt at gøre sådan noget, skide lamt. det var godt nok kun en 20êr, men princippet i det. blev skide sur idag, men fik heldigvis afreageret ved at smække med dørene. savner at være hjemme, det helt vildt. men det er jo også kun fordi jeg var hjemme hele sidste uge, så skal lige tilbage til rytmen igen. min roomie og jeg byttede køje idag! så nu har jeg den øverste!:-I. den er meget bedre. også fik vi lige pyntet værelset, dejlig dejlig. her til aften, har det nu været helt okay, har bare chillet med mia. imorgen, har vi kun 3 timer, det rigtig lækkert! også har vi område rengøring, også kontaktgruppemøde med kage! lækz. min lillesøster kommer på fredag, og overnatter til lørdag, også kommer mor og christoffer på lørdag og søndag er det efterskolernes dag. så skal jeg hjem, næste torsdag og til afhøring fredag! weekenden efter, der elev fest! det bliver dejligt at fyre den af, med menneskerne her fra efterskolen! :-) hmm.. imorgen, vil jeg gerne have snakket ud med dig. det irritere mig jeg ikke ved, hvor vi står henne.. nå men, jeg vil smutte i seng! godnat derude, sov rigtig godt! kyyyys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar