livet er for kort, til at følge alle regler.

onsdag den 14. september 2011

hmmm.

jeg har ikke blogget utrolig længe, ja jeg kom vel bare helt fra det. men jeg har nu valgt, at blogge igen. så jeg håber det holder denne her gang.. jamen altså, igår blev jeg sendt hjem på en tænker, fordi jeg ryger oppe på efterskolen. mor har så valgt, at jeg må blive hjemme, fra igår til på søndag. det er rigtig dejligt, med nogle dage hjemme. vågnede tidligt imorges, ja kvart i otte. fulgte min lillesøster i skole, og mødte lige hamza på tilbage vejen. har ellers bare sat på computeren og skrevet med mennesker, hørt musik og set criminal minds. idag har det bare været ren afslapning, og sådan kører det også resten af dagen. tror jeg vil være sammen med mia imorgen, trænger til at komme ud igen. skal til fest med mette og line på fredag, det skal nok blive godt, at komme ud og fyre den af igen! :-). jeg har det virkelig godt fortiden, det kører bare oppe på efterskolen! selv fagligt, hold da helt op, det troede jeg aldrig jeg ville kunne skrive nogen steder. har fået ryddet op i min vennekreds, hm. det kan man godt mærke, men det er dejligt nok! også har jeg fundet klodens sødeste dreng. dejligere bliver det altså ikke ..
- kys herfra♥♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar