livet er for kort, til at følge alle regler.

tirsdag den 27. september 2011

jamen .....

det er lidt tid siden jeg har blogget, i know, i know.. men ja, jeg har virkelig ikke orket det. der er så meget at tænke på ligenu. eller nej? der er én fucking ting. men det er da også ved at tage livet af mig, altså. men ja, jeg kom først op på efterskolen, her igår. det var faktisk ret dejligt, med en extra dag hjemme. også skal jeg jo allerede hjem på torsdag! torsdag tror jeg den står på mikkel, og menneskerne senere. fredag er der afhøring, og min straf er at min mor hiver mig med ud for at shoppe! fiiiint. lørdag satser jeg på århus. og søndag, bare chill med homies og familien. rimelig chillern weekend! og på søndag, kommer niels tilbage! fuck jeg savner den knægt .. også næste fredag, er der fucking elevfest! det bliver så guuuude vildt man! nu har jeg fundet det tøj jeg skal have på, så det gur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar